Subject: Re: kiirabi teeninduspiirkonnad
From: "Mait Raag" <[email-masked]>
To: "x Terviseamet info" <[email-masked]>
Cc: "Kristiina Vaas" <[email-masked]>,Märt Leesment <[email-masked]>
Date: Tue, 22 Jul 2025 13:16:31 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kirjutan taas seoses kiirabi teeninduspiirkondadega tekkinud küsimustega.
Teeninduspiirkondi defineerivas käskkirjas on Valga maakond jaotatud Lõuna
ning Tartu-Voore piirkondade vahel. Aga ebaselge on, millisesse piirkonda
kuuluvad endisaegsed Sangaste ja Puka vallad. Käskkirjas on:

*

	Lõuna - Võru maakond; Valga maakond (välja arvatud Otepää,
Palupera vald); Põlva maakond; Tartu maakond: Meeksi vald
*

	Tartu-Voore - Tartu maakond (välja arvatud Meeksi ja Mäksa vald);
Jõgeva maakond; Järva maakond: Koigi, Imavere vald; Ida-Viru maakond:
Lohusuu, Avinurme vald; Valga maakond: Otepää, Palupera, Sangaste, Puka
vald

Ehk siis võiks justkui aimata, et Sangaste ja Puka on Tartu-Voore
piirkonnas, samas Lõuna piirkonnast pole neid samuti välja arvatud. Kas
oskate palun täpsustada, millisesse piirkonda Sangaste ja Puka vallad
tuleks lugeda?

Lugupidamisega
Mait Raag
Tervisekassa analüütika teenuse juht
  _____

From: Ivan Puškin <[email-masked]>
Sent: Thursday, January 30, 2025 12:51
To: Mait Raag <[email-masked]>; Kristiina Vaas
<[email-masked]>
Subject: Vs: kiirabi teeninduspiirkonnad

You don't often get email from [email-masked].
<https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification> Learn why this is
important

Tere.

Manuses leiate käskkirja lisa kus kirjeldatud teeninduspiirkonnad.

Loodan, et see aitab.

Parimate soovidega

Ivan Puškin

peaspetsialist

tervishoiu kriisideks valmisoleku osakond

56 637 396

[email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage
saadud kiri koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega
dokumentide avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: Mait Raag <[email-masked]>
Saatmisaeg: neljapäev, 30. jaanuar 2025 10:28
Adressaat: Ivan Puškin <[email-masked]>; Kristiina Vaas
<[email-masked]>
Teema: Re: kiirabi teeninduspiirkonnad

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Oleme taas analüüsimas kiirabi kvaliteediindikaatoreid, mistõttu tulen
tagasi teeninduspiirkondade teema juurde. See käskkirja lisa link, mille
saatsite, kahjuks ei avane (võib-olla sellepärast, et see fail on
Terviseameti Deltas, millele välisvõrgu kasutajad ligi ei saa). Kas saate
palun edastada käskkirja lisa muul moel?

Lugupidamisega

Mait Raag

Tervisekassa

  _____

From: Ivan Puškin <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, September 3, 2024 16:26
To: Kristiina Vaas <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Mait Raag <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: kiirabi teeninduspiirkonnad

Tere.

Päris kaardiga vaadet ma ei saa teile näidata, aga olemas käskkirja lisa
kus kõik kiirabi piirkonnad kirjeldatud, loodan, et on abiks.

Üldkäskkiri oli Tervisekassale saadetud 01.11.2023, käskkiri number
1.1-12387 31.10.2023

Deltas saab leida-
<https://delta.terviseamet.ee/dhs/faces/jsp/dialog/container.jsp>
1.1-1/23/87

Dokument on mahukas, saate leida mitu küsimustele vastused.

Juhul kui tekivad küsimused võite alati pöörduda minu poole.

Parimate soovidega

Ivan Puškin

peaspetsialist

tervishoiu kriisideks valmisoleku osakond

56637396

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine
või kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide
lisadega.

Saatja: Kristiina Vaas <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: teisipäev, 3. september 2024 16:07
Adressaat: Ivan Puškin <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Koopia: Mait Raag <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: kiirabi teeninduspiirkonnad

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere, Ivan!

Praegu käib kiirabi kättesaadavuse jms analüüsi lihvimine meie majas ning
on tõusnud vajadus täpsetele kiirabide teeninduspiirkondadele. Palun ütle,
kas Terviseametil on kiirabi teeninduspiirkonnad väga konkreetselt
kaardile nö maha joonistatud? Kui jah, kas meil oleks võimalik see info ka
endale saada?

Head

Kristiina